Novinky

        • Súťaž iBobor.sk - TRÉNINGOVÉ KOLO
          • Súťaž iBobor.sk - TRÉNINGOVÉ KOLO

          • Do fotogalérie bol pridaný nový album Súťaž iBobor.sk - TRÉNINGOVÉ KOLO.

            Dňa 6.10. 2021 sa naši žiaci zapojili do tréningového kola informatickej súťaže iBobor. V kategórii DROBEC (2.-3.ročník) súťažilo 10 žiakov a 5 žiakov v kategórii BOBRÍK (4.-5.ročník).

            Cieľom tréningového kola bolo vyskúšať si, ako sa bude súťažiť a kam sa správne prihlásiť. Žiaci si vyskúšali prácu s testami na školských počítačoch, či vedia zadať odpoveď a presúvať sa medzi otázkami. Atmosféra bola ukľudnená a tréningové kolo prebehlo plynulo. 

            Všetkým úspešným riešiteľom gratulujeme a držíme palce v súťažných kolách.

        • AKTUÁLNE OPATRENIA COVID-19
          • AKTUÁLNE OPATRENIA COVID-19

          • VYHLÁSENIE O BEZPRÍZNAKOVOSTI (školský semafór na základe rozhodnutia MŠVVŠ od 17. 08. 2021)

            Od 4.10. 2021 je okres ČADCA v bordovej farbe COVID semafóru, preto je potrebné odovzdať "Vyhlásenie o bezpríznakovosti" KAŽDÝ PONDELOK, resp. po každom prerušení dochádzky do školy v trvaní 3 a viac po sebe nasledujúcich dní (vrátane víkendov a sviatkov)

        • Exkurzia: Kysucké múzeum v Čadci
          • Exkurzia: Kysucké múzeum v Čadci

          • Do fotogalérie bol pridaný nový album Exkurzia: Kysucké múzeum v Čadci.

            V piatok 24. septembra sme sa v rámci vyučovania zúčastnili exkurzie v Kysuckom múzeum v Čadci. Navštívili sme tri expozície: Kaleidoskop - vedecká hračka, Hlávka do krásny odetá, Príroda Kysúc a život v nej. 

            Prehliadka exkurzie bola sprevádzaná odborným výkladom, ktorý nás obohatil o nové vedomosti z histórie, fyziky i biológie. Vďaka kaleidoskopu a mnohým zaujímavým vedeckým "hračkám" sme vycestovali do sveta fantázie. 

        • Hodina PVO u druhákov
          • Hodina PVO u druhákov

          • Do fotogalérie bol pridaný nový album Hodina PVO u druhákov.

            Počas hodín PVO sme sa venovali téme: "Dopravné prostriedky", jednou z úloh žiakov bolo doma vyrobiť/nakresliť dopravný prostriedok, ktorým sa žiaci ešte neviezli a chceli by.